Dokładne oczyszczenie skóry to podstawa codziennej pielęgnacji. Marka Protex to oferta antybakteryjnych mydeł, które dostępne są w trzech rodzajach: Protex Fresh, Protex Herbal, Protex Ultra. Mydła Protex to skuteczny sposób na ochronę skóry podatnej na infekcje bakteryjne i wrażliwej na uszkodzenia.
O marce Protex — pielęgnacja dla zdrowia skóry
Dlaczego warto dbać o właściwą pielęgnację skóry? Ponieważ jest ona naszą barierą ochronną, od której właściwego funkcjonowania zależy w dużej mierze ogólna kondycja organizmu. Infekcje skórne osłabiają tę barierę, powodują ból, pieczenie i inne nieprzyjemne dolegliwości, które mogą utrzymywać się przez długi czas. Skóra reguluje również temperaturę ciała, chroni przed urazami fizycznymi i czynnikami zewnętrznymi. To dlatego warto zwrócić szczególną uwagę na wybór odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji: żel pod prysznic, mydła w płynie, czy tradycyjne mydła w kostce? Jeżeli nie jesteś fanem kosmetyków o intensywnym zapachu i szukasz czegoś, co nie tylko oczyści skórę, ale i zapewni antybakteryjne działanie — sprawdź mydła Protex!
Marka Protex należy do amerykańskiego międzynarodowego koncernu zajmującego się produkcją artykułów gospodarstwa domowego, detergentów, produktów do higieny jamy ustnej i mydeł Colgate-Palmolive. Początki firmy sięgają 1806 roku, kiedy to William Colgate rozpoczyna działalność w Nowym Jorku, której głównymi produktami były: skrobia, mydła i świece. W 1817 roku pojawiła się pierwsza reklama Colgate w nowojorskiej gazecie, a trzy lata później firma założyła fabrykę skrobi w Jersey City w stanie New Jersey. Kolejne lata to wprowadzanie do oferty nowych produktów, takich jak mydła perfumowane, perfumy, esencje, pierwsze zmielone, perfumowane mydło toaletowe i pasty do zębów. W 1898 roku BJ Johnson Soap CO. wprowadziło na rynek mydło Palmolive, a cztery lata później pojawiła się reklama produktu, elegancka i podkreślająca zalety produktu. W roku 1926 Palmolive łączy się z innym producentem mydeł Peet, tworząc Palmolive-Peet Company. Z kolei połączenie tej nowej firmy i Colgate następuje w 1928 roku — powstała Colgate-Palmolive-Peet Company, a jej nazwa zmienia się na Colgate-Palmolive dopiero w 1953 roku. Kolejne lata to nowe fabryki, laboratoria, produkty i stale ulepszane receptury, dzięki czemu już w 1989 roku roczna sprzedaż firmy zaczyna przekraczać 5 miliardów dolarów. Dziś, firma koncentruje się na produkcji szerokiej gamy produktów do higieny osobistej, których używają miliony ludzi na całym świecie.