Istnieje wiele słownikowych definicji piękna, na przykład ta:
„Piękno to pozytywna właściwość estetyczna bytu wynikająca z zachowania proporcji, harmonii barw, dźwięków, stosowności, umiaru i użyteczności, odbierana przez zmysły. Istnieje piękno idealne, duchowe, moralne, naturalne, cielesne, obiektywne i subiektywne.”
O pięknie możemy dowiedzieć się z wielu mądrych ksiąg, ale istnieje lepszy sposób na poznanie tego pojęcia…
Spójrz na siebie! ?
Polski są pięknymi kobietami. Celia dba o ich piękno już od 1959 roku. Wtedy to opracowano recepturę pomadki do ust i nadano jej imię Celia. Imię to stało się znakiem towarowym wszystkich produktów kosmetycznych firmy, a w połączeniu z charakterystycznym liternictwem symbolem kobiecego piękna i urody. To jedna z najstarszych i najbardziej znanych marek kosmetycznych w Polsce.
W październiku 2007 roku nowym właścicielem marki została firma DAX Cosmetics, pod jej skrzydłami Celia unowocześniła ofertę kosmetyków do makijażu i wprowadziła kosmetyki pielęgnacyjne.
Już pierwsza seria kosmetyków do pielęgnacji została bardzo doceniona i w 2009 roku otrzymała Laur konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”. Również kosmetyki do makijażu zdobyły uznanie ekspertów i seria „2w1 Nawilżająca Pomadka-Błyszczyk” wyróżniona została w prestiżowym konkursie magazynu In Style.
Polki od pokoleń używają kosmetyków Celii. Wiedzą, że mogą liczyć na ich wysoką jakość, doceniają doskonałe efekty. Dlatego spomiędzy wielu kosmetycznych marek tak często wybierają Celię – ufają jej.
Nic w tym więc dziwnego, że Polki czują się niebiańsko piękne. Imię Celia pochodzi od łacińskiego „niebo”.